Koszyk

BFT MAXIMA 30 szlaban elektromechaniczny

BFT MAXIMA
9840.00 PLN

2263.20 EUR
2499.36 USD
24196.56 SEK
22445.04 NOK
58193.76 CZK
16836.24 DKK
2469.84 CHF
16698.48 HRK
4418.16 BGN

Dostępność : Produkt dostępny

Czas wysyłki5 dni

Zwrotbrak

Jednostka szlabanu, (ramię 1,7 do 3 m), zasilanie 230V/50 Hz, centrala CSB BR z radioodbiornikiem na 2048 piloty, wykrywanie
przeszkód, 10 000 cykli/ dobę, czas otwarcia 1,7 s., temp. pracy -30 +60 st. C. Kolor RAL 7015. MCBF 2 000 000 cykli.

Bariera elektromechaniczna 230 V umożliwia 10000 Op/gg. Czas otwierania 1.7 s ze zwalnianiem. Maksymalna długość szlabanu: 3 m. Nadaje się do instalacji w strefach o dużym natężeniu ruchu i częstych zmianach kierunku ruchu (parkingi, na których panuje duży ruch...). Kolor RAL 7015.

Szlabany serii MAXIMA przeznaczone są do wjazdów o szerokości
od 3 do 8 m w instalacjach zbiorczych, przemysłowych
i na parkingach o średnim natężeniu ruchu. Kolor jednostki
szary (RAL 7015) dostosowany jest do najnowszych
trendów urbanistycznych, dzięki czemu nie zakłóca spójności
koncepcji projektowych. Szlabany te posiadają silnik zasilany
napięciem 230V, oraz wbudowaną centralę sterującą
CSB BR wyposażoną w wyświetlacz oraz radioodbiornik na
2048 pilotów. Dzięki zastosowaniu komponentów o najwyższej
jakości, seria MAXIMA cechuje się bardzo wysoką
sprawnością i żywotnością (MCBF - czyli średni czas pracy
bez awarii wynosi do 5 mln cykli). Obudowa przygotowana
jest w procesie kataforezy i malowana jest proszkowo.
Wyposażone są w zwolnienia przy otwieraniu i zamykaniu.
Bezpieczeństwo zapewnia funkcja wykrywania przeszkód.
Szlaban po natrafieniu na przeszkodę natychmiast się zatrzymuje
i odwraca ruch. Rozbudowane funkcje centrali
sterującej umozliwiają precyzyjne ustawienie położenia ramienia,
prędkości pracy oraz innych wymaganych parametrów

Brak opinii do tego produktu.

Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?
     
Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.